?

Log in

No account? Create an account
mymusicsbetter's Journal [entries|friends|calendar]
mymusicsbetter

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[14 Feb 2007|04:23pm]

Happy Valentines Day!

Once again, im Valentines-less =(

2 | comment | edit | memories


[30 Jan 2007|10:28pm]

I feel like i've been shitted on. Nobody can have a worse week than me...

3 | comment | edit | memories


[30 Jan 2007|07:07pm]
[ mood | pissed off ]

Well, to start things off, Marcus broke up with me. Apparently, im too nice for him. Do you WANT me to be a bitch to you? Honestly. What the hell. I'm so over how I cant have a decent relationship that can last for a while. I dont understand why not. So it looks like I'm going to be Valentinesless AGAIN this year. Any takers? =/

Heathers Birthday is mondayyyyyyy. Should be fun. Hopefully. hah.

On a brighter and happier note, I FUCKING HATE THE WEEKENDS. I hate waking up at 7am every morning to be at work at 8. Going to bed the night before at 1 ( which is my fault) BUT STILL hah. I wanna sleeeeep in. I'm so tired everyday. Oh well, atleast im making some money and getting hit on by old people. hah. just what i like.

Oh, and i suck at sewing =)

1 | comment | edit | memories


[10 Jan 2007|09:30pm]
[ mood | content ]

I havent really written in this thing since Christmas. I get so lazy when it comes to writing in the ol' LJ. Let's see.. Well, I have a boyfriend now, amazing friends, and school this semester is looking pretty boring and hopefully easier. New Years was pretty fun. Hung out with Heather, Riza, Kayla, and Justin. Went to Cocoa Beach pier hoping there would be fireworks, but none :( But thats ok. Whats better than being with your friends on new years? I seriously, could'nt have gotten through this year without heather. She's my best friend and she makes my life so much more fun! yay. lol. I've been thinking. My junior year is almost over. Thats scary. I still have no clue what i want to do and im almost a senior. I need to take the SATS or something. Or knowing me, i'll just end up at BCC. And Heather and all them are going to be leaving me this year. That kinda scares/depresses me the most. ugh. wtf. Whatever, things will be good..Right?

4 | comment | edit | memories


oh boy.. [22 Dec 2006|11:44pm]
[ mood | excited ]

Going to Ft. Lauderdale tomorrow until Thursday. Gonna do that whole Christmas thing, and hang out with my cousin and his friends. It's gonna be fun :) Wed night, was really fun. Hung out with Heather and some boyyyy ;) I like him. But, hes lame and in New York now. UHM Let's see what else.. Basically im just gonna make the best of the winter break before going back to school. School is so stressful, and what better chance to let lose than now? Yeah. So.  AND heathers in Texas, so 'ive been lost. haha. well. Idk what else to say. Just wanted to write in this thing cause i had nothing better to do.

<33

2 | comment | edit | memories


[03 Dec 2006|08:15pm]
[ mood | confused ]

Work sucks. I wish i could get money handed to me instead of working. Life would be easy that way. I want christmas break to come as soon as possible. I need those 2 and a half weeks off. I've been thihnking about this whole high school stuff lately. About how i only have to finish up this year, and then next year and then boom! im done. And what im going to do after high school. It's kinda scary. And after this year, my best friend wont be here. Which sucks. And kayla and Riza are leaving also. They are all my best friends and all, but Heather i'm going to miss the most. Randomly i'll hear "Jen, we're gonna be best friends forever, right?" And i say "of course" But im that kinda of person that thinks once they move away, they are gonna get a new best friend. =( Next years gonna suck..

Boys. I hate them. So complicated. Just thought i'd point that out there also =)

So what does everyone want for christmas? I have to go shopping soon. <3

3 | comment | edit | memories


[29 Nov 2006|09:16pm]

Nothing too exciting has happend.. Tommy and I broke up last wed? yeah..

Thanksgiving was sweet. I had the best weekend ever spending it with my cousin and his friends. And I never enjoyed jai alai so much. haha. Cant wait till christmas break. This semester is almost over. Which is good. I passes my FCATS finally :) Im so happy about that. We get class rings tomorrow.. Back working at suntree cafe. whooo?? whatever. I need the money.. So its good. Its on south patrick now next to the new beef o bradys if anyone wants to come visit me saturday or sundays. I work from 7am - 2pm. <3

Happy 21st birthday Loraine!!!

=)

2 | comment | edit | memories


[29 Oct 2006|08:02pm]
[ mood | pissed off ]

My parents need to stop being dick about this whole homecoming shit.. grrrrr

3 | comment | edit | memories


[29 Oct 2006|05:58pm]
[ mood | calm ]

Just got back from the mall with chrissy and Tommy. Still dont have a Halloween costume =( Getting angry. This week should be...good. It's spirit week at school soooo mondays pj day :) Friday is Cartel, NFG, early november and hit the lights with Jessica. Im pretty excited. Saturdays homecoming. I have a date! Tommys going with me. Should be fun.. but i dont really dance sooo idk.  Sherri, do you think you will be able to do my makeup? get at me on aim or something! umm okay, well i have to write an essay for english now.. im out.

<3

comment | edit | memories


[08 Oct 2006|04:09am]
[ mood | bouncy ]

DeriamDash: little girls should be sleeping by like 8 pm
DeriamDash: <3
ugotsrved21: :'(
ugotsrved21: im not littleee
DeriamDash: yes you are
ugotsrved21: nu uh!
DeriamDash: yuh huh
ugotsrved21: >:o
ugotsrved21: am not!
DeriamDash: are too!
DeriamDash: what about you isnt little?
ugotsrved21: :-(
DeriamDash: besides your butt
ugotsrved21: OMGOSH!
DeriamDash: hahahaha


Not cool. hah

3 | comment | edit | memories


[24 Sep 2006|12:53pm]
This weekend was so much fun. Friday, i went to the movies with Chrissy and Andrew and saw Grid Iron Gang. What a good movie. hah. Saturday, went to Vero with heather and my parents cause my moms friend had this party for her two year old daughter. It was boring as hell. But then we went to the Vero mall and then out to dinner. Came home, and we went to house of joe for a little bit and hung out with chris and his friends and then went to the pool hall till about 11:30.  Those boys are too fun =). Today, idk what im doing. Hopefully going to the gym. Next weekend is Eau Gallies homecoming, which im going to because heather is making me go lol. So Friday is EG's homecoming against Satellite. Satellite is going to lose because we suck at life. For realll. I think its because most of the players are white. lol. Soo yeah. Then Saturday is homecoming and then were probably gonna be at heathers all weekend cause her parents arent gonna be home. hehe. mannn  its gonna be a sweet weekend. And November 4th is satellites homecoming. I have no date yet :( and hopefully sherri hottie pants will do my makeup!! hehe

comment?
3 | comment | edit | memories


[30 Aug 2006|04:59pm]
[ mood | content ]

Im so fuckin over school already... I suck at it. I suck at geometry and i suck at phyics.. Anyone wanna help me? I miss hanging out with courtney. Sorry, but i do.. I wish we could chill more. It kinda sucks..I wish my parents were so lame and would let me use the car not only to work, but when i wanted to use it. I hate working. I want suntree cafe to open again.. I know i complained when they were open, but i miss them now. I want a boyfriend. one that i actually like and wont break up with in 2 weeks.. GRRRRRR. I need a hug :(

I guess im gonna go do geometry now with biffle <3

3 | comment | edit | memories


[29 Aug 2006|11:53pm]
[ mood | crappy ]

No school tomorrow because of Ernesto. Sweet.. I feel so blah. Dont you hate it when one of your friends gets a boyfriend and all they wanna do is hang out with them? And then it makes you all blah because then you want a boyfriend to treat you amazingly, and you also want your friend back? Or maybe im just being an asshole? Whatever, im just sayin how i feel. It doesnt matter. I miss that boy last summer and how it was all perfect. It seemed it anyways. People change so much. I hate it..

Snakes on a plane is the gayest movie I have EVER seen. And i saw it twice. wtf? one with heather and then tonight with kayla and riza... I cant belive i saw it again. Right when it started i wanted it to be over already. damn..

I just wanna sleep for a week. Wake me up when this storm is over :)

4 | comment | edit | memories


[19 Aug 2006|11:46pm]
[ mood | calm ]

OK! well, I got another job at New york pizza answering phone and then eventually, hopefully waitressing. The best part is that heathers gonna be working there also. PLUS, kate and joey work there :) So mondays my first day. And i finally get to take the car. haha, shut up. I cant wait till suntree cafe opens up again, i miss working there and waitressing for some odd reason. So then im gonna have two jobs. sweet. Tomorrows Boyton beach. I get to see my amazing cousins i havent seen in years. I cant wait! 

comment

3 | comment | edit | memories


[06 Aug 2006|02:35pm]
[ mood | accomplished ]

School starts in 3 days. I hardley know anyone thats in any of my classes, except chrissy and nikki have my lunch. This year better not suck. I know i saw this every year and it always gets better, but i dont know. Its gonna be hard for me cause well, i suck at school haha. Oh well. I guess i'll get over it. I dont want the summer to end. I've had soo much fun hanging out with new people, making new best friends. Its beeen amazing.  I dont want it to end. But what i really need, is a job. Suntree Cafe closed for about a month or two cause we're moving to satellite. So i have no job until then which is bad cause i need money. So i need to get on that also. I got the new hellogoodbye cd in the mail yesterday. Its so good im excited. And since i pre-ordered it i got a fuzzy poster  =) And i also ordered a sticker that says this car breaks for kittens, puppies, and hellogoodbye shows. hah. so good. September 19th the newfound glory cd comes out. I cant wait for that. And November 3rd is cartel, early november, hit the lights, and new found glory. Soooo going to that. I cant miss that concert no matter what. Im determined to go. Well, i must go get ready, gonna hang out with heather i guess..Oh, and FYI Tallegeda nights is hilarious <3

3 | comment | edit | memories


[03 Aug 2006|04:57pm]
0 period- Geometry/Terranova
1st period- physics/Balch
2nd period- English 3/Thedy
3th period- American govt' honors/Oller
4th period- child care/Schmid
5th period-Intensive reading/Howard
6th period- Computer and Business/Potts

And my locker is in the spanish building..AND i have first lunch

I'm pretty sure this year is gonna suck. Especially if I dont have any of my friends in my classes :(

<3
6 | comment | edit | memories


[23 Jul 2006|11:03pm]
[ mood | awake ]

Heather, kayla, and Riza are going to Orlando tomorrow and im not allowed to go =( soo fuckin over not being able to do anything. All I want to do is have some fun with my best friends before going back to school in like, 3 weeks. Is that so much to ask? Oh, well. Next Sunday is the last day suntree cafe will be open cause they are gonna move to satellite beach, so im gonna be outta a job for about a month or two. And Sunday we have to wear all black because my boss says we're in mourning. Gosh, shes so weird haha. But i applied at bealls. Hopefully I get the job because it looks really easy, and im down with a boring job. August 5th is Mae and the Spill canvas. I really want to go to that concert before school starts. I need to get on that and make sure I can go. I came home from work today, soo tired, showered, fell asleep.. Woke up for dinner around 5, then went back to sleep, and woke up a little while ago around 10:30. Now, i wont be able to sleep tonight haha, shitty. I need a car. Preferably, an elantra. Anyone?

6 | comment | edit | memories


[08 Jul 2006|11:08pm]
[ mood | blah ]

This is probably the best summer yet.. But on the other side, its also has its shitty sides... Errr i feel so used tonight.

6 | comment | edit | memories


[18 Jun 2006|11:02pm]
[ mood | sad ]

*I didnt get the worst feeling in the world when u said goobye; i got it when u said hello again... because i realized u were still in my life, but a completely different person.*

1 | comment | edit | memories


[17 Jun 2006|12:24am]
[ mood | confused ]

So tonight was kinda unexpected.. one minute im at a show at the jaycees, and then im by the pool making out with that boy again =]
Ever since last summer, i couldnt stop thinking about him, i like him so much. And tonight made it worse. But i think all we will ever be to each other now, is.... a booty call. I hate that so much. But im not gonna say no because i like him. I hope it becomes more but i really doubt that. But you never know what would ever happen..

Tomorrow I have to work at 8 am. So going to bed at 1 in thr morning isnt a good idea either.. Man, i suck at makin choices. haha. anyone up for visitng me at work?






Comment?

2 | comment | edit | memories


navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]